یا مالک الملک..

..أَنْتَ وَلِیِّی فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ‌ ...

یا مالک الملک..

..أَنْتَ وَلِیِّی فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ تَوَفَّنِی مُسْلِماً وَ أَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ‌ ...

یا مالک الملک..
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سوره مبارکه نصر

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

نظرات  (۴)

با سلام، شرمنده آیا می شه من هم در کلاس ها شرکت کنم؟ 
شرایط خاصی داره؟
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم اما خیلی علاقه دارم توی این کلاس ها شرکت کنم 
پاسخ:
سلام
بله
شرکت در این کلاس ها( ختم مفهومی و جلسات خانوادگی) برای عموم آزاد است.
من آدرس و ساعت کلاس ها و شرایط رو نمی دونم، می شه راهنمایی بفرمایید 
بعد اینکه من تا حالا شرکت نکردم، خیلی عقب نیستم نسبت به همه 
پاسخ:

آدرس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام دانشگاه تهران:

خیابان کارگر شمالی - بالاتر از میدان انقلاب - بالاتر از کوچه راهنما - پلاک 1437 - طبقه سوم

شماره‌ تماس:66988790

وب سایت:http://quranetratschool.ir

*کلاس ختم مفهومی شنبه ها از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر( حضور خانم ها و آقایان آزاد است)

*جلسه خانوادگی( می توانید همراه خانواده تشریف بیاورید) چهارشنبه ها از نماز مغرب عشا به مدت نهایتا دو ساعت

این جلسات سال هاست که در جریان است..  فلذا افراد زیادی در هر دوره جدید اضافه میشوند.ان شاالله که بتوانید استفاده کنید.


سلام 
ممنون که به روز هستید و جلسات هر هفته رو می گذارید
خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام
برای ما انجام وظیفه است..
سپاسگزار از لطف شما

بچه ها واقعا کارتون عالیه از مطالب کلاس واقعا میشه استفاده کرد

فقط اگه امکانش براتئن هست میشه مثل قبل مطالب تمام جلسات رو تو یه فایل برامون بزارید

واقعا ممنون...اجرکم عندالله

پاسخ:
سپاسگزار از شما
بله حتما
زمانی که جلسات یک سوره تمام بشود، فایل جامع نهایی گذاشته خواهد شد.

موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی